Kaputt!

Det var den arbeids helgen! I dag tidlig da jeg våknet var ryggen min helt stiv, klarte såvidt å vippe meg utav sengen, å da sier det seg vel selv at jeg ikke har noe på jobben å gjøre? Har knasket på smertestillende og voltaren tabeletter siden Onsdag, hadde jo håpet det skulle gi seg,men neida. Men synes det er viktigere å ta vare på seg selv,enn å tvinge seg avgårde på jobb. Ryggen er ikke noe å tulle med.

På tirsdag er det endelig oppstart i togservice jobben. Så nå skal jeg bruke helgen på å ta vare på meg selv, å forhåpentligvis bli brukbar i ryggen. Uniformen er strøket og klar, jeg gleder meg!

// Turist sa du?! – Hassan Keyf,April 2012.

Tidligere i dag spiste jeg alt for masse pizza til middag og en enda mett. Så tror ikke det blir så mye Lørdag`s kos på meg i kveld. Hadde planer om og fylle opp boblebadet siden jeg har huset for meg selv helt til Onsdag,men utsetter det til i morgen tror jeg. Snart dukker mannen min opp å vi skal ha vår daglige skype date,dagens høydepunkt!

Nå skal jeg lene meg tilbake å drømme om Tyrkia og 30 grader,mens jeg titter utav vinduet på sneen som kom over natten. Jeg kjenner reisefeberen kommer krypende innover huden på meg allerede…

Legg igjen en kommentar

