Ny uke !

Endelig var vi over i en ny uke og Mandagen er allerede overstått. Jeg for min del har hatt verdens lengste Mandag. I går ettermiddag dro jeg til Kristiansand på jobb og returnerte til Oslo i dag. Jeg måtte stå opp klokken 04.00, noe som er midt på natta for min del. Men ganske greit  være ferdig med arbeidsdagen klokken 10.30 da.

I dag har jeg fått apostille stempel på alle papirene som skal bli med meg til Tyrkia i overmorgen så nå er det bare noe små nips som gjenstår der nede som blodprøve og det Bayram trenger,så er vi klare til og få ekteskapet på papiret. Siden vi ikke skal ha bryllups fest før til høsten,blir det bare formalitetene nå,uten noe feiring. Det synes jeg egentlig er helt greit.

Siden jeg har vert knall flink med både maten og jobbing den siste uken,unnet jeg meg selv en liten belønning i dag. Burde egentlig spinket å spart hver eneste krone siden jeg reiser på Onsdag, men for den glade sum på 300 kroner,kunne jeg ikke motstå.

Dagens kupp ble –

Casual blazer fra H&M, bluse fra Vero Moda

Bluse – Vero Moda

Har brukt resten av dagen til og slappe av og det har vert ufattelig deilig etter en arbeidsuke med 6 av 7 mulige jobb dager med to overnattinger. Venninnen min Rebecca har også flyttet inn i huset her i dag, så nå har jeg en roomate til, koselig! Nå kjenner jeg meg klar for senga, dagens skype date med mannen er over, så er vel ikke så mye mer og gjøre enn å krype under dyna. I morgen er den store pakkedagen, jeg grugleder meg til og sette igang!

Goodnight sweethearts!

 

Legg igjen en kommentar

