Min lille hule

Phu! for en effektiv dag jeg har hatt. Fått ryddet bort alt ting og tang på rommet, å jeg kjenner jeg savner å bo alene å ha egen stue,eget kjøkken,eget bad – ja en egen leilighet! Men jeg klarer meg de få månedene jeg skal bo her, før det er å pakke sammen igjen å emigrere over til söta bror.

Nå har jeg fått middagen i ovnen og på menyen i dag står det fiskegrateng og grønnsaker. Sunt og godt.

Slenger med noen bilder av min lille hule.

 

Håper alle har en fantastisk Tirsdag, jeg for min del lider for øyeblikket av reisefeber!

Legg igjen en kommentar

