Merhaba!

Hei,Hallo & Merhaba her fra Tyrkia, rettere sagt Alanya!

Jeg lover dere jeg har vert med på verdens lengste flytur ned hit, jeg kan aldri få sagt nok hvor jeg misliker å fly stappfulle charter fly med rødvins alkoliserte pensjonister og skrikende må barn,men joda det var jo såklart verdt det til slutt.

Ble møtt av en glad og smilende mann da jeg ankom Alanya, og plutselig var den lange reisen glemt. Rart det der?! Helt fantastisk og se han igjen, enda det bare er noen uker siden jeg var i Tyrkia sist. Og jeg gruer meg faktisk allerede til og må reise hjem,men må man så må man…

Jeg hadde jo virkelig gjort et hotellkupp hvor jeg betalte i overkant av 800 Norske kroner for oss to i 14 dager. Hva skjer når vi skal sjekke inn midt på svarte natta? Joda siden Bayram er Tyrkisk statsborger, må vi ut med ekstra penger. Jeg hater nett siden uten nødvendig informasjon. De ansvarlige jeg ringte kunne heller ikke hjelpe oss, så det var en litt dårlig start på feiren. Men igjen, må man så må man.

Første dagen koste vi oss med frokost sammen før Bayram måtte avgårde på jobb. Jeg kjenner jeg savner og bo her, men ikke når det kommer til å ikke ha tid sammen med min kjære mann før sent om kvelden. Tok meg en tur innom jobben hans og, men gud det er kjedelig å sitte å glo på trasige russer damer!

I år droppa jeg faktisk hele 17.Mai feiringen, og koste meg heller på cafe sammen med en kjempe søt jente fra Norge. Men jeg kjente det litt i sjela da jeg passerte de rødt,hvitt og blått pynta resturantene, og alle hurra ropene fra de Norske familiene som vandret rundt i Alanya`s gater.

I dag har jeg kun vandre rundt i min egen lille verden og bare nyter å være tilbake. Har nok lagt bak meg noen kilometer tilsammen vil jeg tro. Har også kjøpt inn et par sko, og har innsett at jeg har en ekstrem skodilla, og stoppet meg selv da jeg var i ferd med å kjøpe samme modellen, bare i to ulike farger, til selgerens store fortvilelse. Har også spandert på meg selv en herlig pedikyr,så nå er beina mine klare for både Tyrkisk og Norsk sommer!

Håper alle dere søtinger har det helt fantastisk!

10 thoughts on “Merhaba!

  1. Ååå, Tyrkia ❤
    Håper du har det kjempe fint der, skal selv reise i sommer. 5 uker skal jeg være der så deeet blir deilig!

    Kos deg kjempe masse!

  2. wææ nå merka jeg at jeg også ble litt nervøs med tanke på at jeg ankommer kemer ganske sent + at fiko er med meg og vi skal jo dele rom så da må vel vi også betale ekstra..

    • Ja det var ikke med i planen for og si det slik, men håper det ordner seg for dere 😉 Tror ikke det er noe typisk problem, men at vi faktisk bare var litt uheldige!

  3. åååå jeg vil også reise nå! håper du koser deg så mye 🙂 og ikke se så altfor mye på de russer jentene, de er kvalme, de gjør deg syk… ❤

Legg igjen en kommentar

