Alanya

Siden jeg fortsatt ligger i sykehussengen og lengter ut i varmen her i Alanya,tenkte jeg at jeg like greit poster et lite innlegg fra uken før jeg havnet her.De første dagene mine kan du lese om HER

For og være helt ærlig så har verken jeg eller vi gjort så all verden denne turen. Bayram jobber jo fra tidlig til seint,og jeg har egentlig gått rundt i min egen verden og bare ventet med å bli gjenforent på kvelden. Ganske kjedelig i grunn, men for dere som er i samme situasjon som meg,så vet dere jo hvordan det er.

Jeg har heller ikke orket og gjort så mye utav dagene, det har vert varmt og lommeboka har vel igrunn ikke strekt til så alt for mye ferie kos. Men akkurat det tar jeg ikke så tungt, er jo ikke her for og leke turist. Men innimellom all ventingen og alle timene jeg har lagt bak meg mens jeg har sett på at mannen jobber har jeg fått truffet et knipe med fantastiske jenter,dere vet hvem dere er å dere er herlige alle sammen!

Vi har også fått gjort i stand alle papirer til og signere ekteskapspapirene og skulle egentlig ha gjort dette for mange uker siden,men så havnet jeg jo her på sykehuset, og her har jeg tilbrakt de siste 25 dagene.

Hva er vel et Alanya innlegg uten bilder? Skal slenge med de jeg har tatt, jeg er så utrolig slapp når det kommer til å ta bilder, å jeg angrer alltid etterpå!

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

BildeEt lite knippe med elendige Iphone bilder.

Når jeg leser gjennom de få setningene jeg har skriblet ned, høres det forøvrig ut som jeg har kjedet meg, det har jeg da ikke, selv om dagene kan bli litt lange innimellom. Jeg har nytt hvert eneste sekund sammen med mannen min,og bare pleid kjærligheten så godt som mulig. Vi har fartet litt rundt når det har vert tid til det og gjort alt fra å spise is & baklava på favoritt stedet vårt til og legge bak oss mange mil på scooter.

Nå ser jeg fram til og bli skrevet ut av sykehuset å kose meg her i en uke før jeg reiser hjem til Norge å skal nyte midnattsol og familie tid i vakre Lofoten ♥

Legg igjen en kommentar

