Oh Happy Day!

ENDELIG er jeg ute fra sykehuset etter 25 vonde,lange grusomme og kjedelige dager. Formen er stigende for hver dag som går og jeg gleder meg til å være 100% på beina igjen. Nok om sykehus, gårsdagen har vert så utrolig mye bedre enn utskrivelse. Hvem hadde vel trodd at noe kunne toppe og bli skrevet ut etter nesten en måned på sykehus i utlandet?!

Da jeg endelig «fikk se verden» igjen, var mitt første ønske og spise et godt måltid, og det smakte like godt som forventet. Men en ting er sikkert at temperaturen har steget mange grader siden sist jeg sist var og spaserte i Alanya`s gater, fy fillern det er varmt,enda var det litt overskyet, som igjen betyr at det egentlig er mye varmere. I går kveld satt jeg i leiligheten vi bor i nå i Konakli av alle steder og tittet ut vinduet hvor det lyner og tordner.Venter bare på regnet og vinden nå. Jeg elsker det!

Gårdagens desidert beste hendelse var at vi fikk signert ekteskapspapirene våre, så nå er det kun den aller beste delen igjen – Bryllups fest i Adana om ca.4 måneder.

Vi eller jeg vertfall hadde jo planer om og gjøre litt mer utav denne delen, enn bare signeringen, men siden vi er nesten en måned på etterskudd og alle pengene våre har gått til sykehus,ble det med det formelle. Nå har vi startet planleggingen av bryllupsfest og jeg gleder meg til og sette en dato.

Vi blogges søtinger, nå skal jeg inn til Alanya og møte to supersøte jenter!

4 thoughts on “Oh Happy Day!

  1. GRATULERE saa masse enda engang! Hehe du blir aa faa sjokk naar skyene forsvinn for vi har koka mens du laa paa rommet ditt med ac! Legg dae tidlig og bli med oss paa stranda i morra 🙂

Legg igjen en kommentar

