Gråværs dager i paradis

I går var det helt fantastisk og bevege seg rundt siden det fortsatt var overskyet her i fantastiske Alanya. Selv om jeg har det ekstremt varmt uansett vær siden jeg har på meg «sommerklær + litt ekstra» er jeg faktisk ganske imponert over meg selv at jeg har klart det til nå.

Se så søte! (Ble ikke noe bilde av deg Linn, for du lukka øya!)

Dro inn til Alanya for å spise lunch sammen med Linn og Sissel. Det var kjempe koselig, helt til det mildt sagt begynnte å regne trollkjerringer- nå midt i juni! Det endte med at Sissel rømte over til naboresturanten,hvor hun kunne sitte inne og slippe å utsette både seg selv og lille Emir prinsen for vannskyllen som kom. Det regnet trossalt inn på resturanten så jeg skjønner henne godt. Jeg og Linn kom etterhvert, etter å ha ventet i evigheter på isen vi hadde bestillt, før den siste regnskuren kom vel og merke. Men det var utrolig deilig og kjenne lufta klarne litt og jeg klager aldri på regn i Alanya, det er fantastisk.

Jeg dro hjem sammen med Sissel da vi var ferdige i sentrum for dagen, til henne og Fathi`s kjempe koselige leilighet. Åh så jeg kjenner at savnet etter et hjem her nede traff meg. Vi koste oss med snikk snakk og iskald cola, hva er vel bedre enn det?! Lille Emir var selvsagt med hele veien, Prinsen!

Kjenner jeg er en smule babysyk, Takk Sissel!!

Dagen i dag har vert kjedelig i grunn. Strand turen ble avlyst siden været ikke er tipptopp,å dro heller en kjapp tur inn til Alanya igjen  lunchet med en gammel kjenning. Ellers har jeg tilbrakt resten av dagen på jobben til mannen. Internett er ikke helt som det skal, men jeg trøster meg med at det ikke bare er her hos meg. Nå er det sent og mørkt og denne frøkena skal krype under dyna, å satser på at det blir strandtur med søte jenter i morgen.

Ciao!

One thought on “Gråværs dager i paradis

Legg igjen en kommentar

