The last day`s

De siste dagene har flydd avsted, og plutselig er hjemreisen bokstavelig talt rett rundt hjørnet. Er nok fordi jeg omsider har snudd om litt og vert mere sosial her nede, men det har vert utrolig koselig.

Har kost meg på besøk hos Sissel og lille Emir flere ganger denne uken, og jaggu ble det ikke litt shopping sammen med de også. Makan til flott jente skal man lete lenge etter!

Tror dere denne lille karen blir en sjarmør når han blir eldre?! ikke rart man er forelsket,babysyk og alt det der på en å samme gang… Igjen Takk Sissel!

På Søndag tok kjæresten fri til fruens store glede. Men den gleden varte såvidt over frokosten,da det viste seg at han slektning kom og skulle være sammen med oss hele dagen. Men hva gjør man ikke for familien her nede?! Etter litt surmuling, var det bare å klistre på gliset og være med på leken.

Fikk heldigvis litt av kvelden for oss selv,og vi dro på castle for og se solnedgangen, som vi ikke rakk. Det kaller man flax! Men ingenting er jo som å stå der oppe å nyte utsikten over Alanya.

Gårdagen brukte jeg inne i Alanya til shopping med Sissel som jeg nevnte lenger opp, og kvelden til og se film med kjæresten.

Akkurat nå skulle jeg sittet å pakket ned alle tingene mine i stede snakker jeg med bestevenninen på skype,blogger å er straks på vei ut døra for og spise sammen med  Camilla inne i Alanya. Håper kjæresten kan komme hjem litt tidlig fra jobben i kveld så vi kan kose oss før jeg setter snuten mot Norge i morgen tidlig…

 

4 thoughts on “The last day`s

  1. Oii mange spørsmål her nå til deg Tonje. Kjæresten og hjemreise? Bra du koser deg, hvordan har temperaturene vært de siste dagene? Er ikke lenge til jeg og fam. kommer ned 🙂

  2. Uff, haha! Jeg var sikker på jeg var på Tonje sin blogg nå.. De er litt like i design, også har jeg sikkert blingsa… Beklager hehe 🙂 God tur h:)

Legg igjen en kommentar

