Sommer i Nord

Dagen i dag har gått til å kose meg ute i sola sammen med to av tante jentene mine og storesøsteren min. Det ble en enkel kyllingsalat til lunch, før vi dro vidre til Kabelvåg hvor det er marked i disse dager.

Fikk gått litt rundt å tittet i alle bodene, før vi satt oss på markedscafeen hvor hele søskenflokken med sine kjære dukket opp. Hvor er min mann liksom?! Alt for langt vekke vertfall….

Turen gikk vidre til Henningsvær,hvor jeg skal bli til i morgen. Vi stoppet på rørvikstranda på veien, og en ting er vertfall sikkert at både temperaturen på land og i vann er langt fra hva jeg er vant til i Tyrkia. Men naturen her i Lofoten er jo det vakreste som fins!

Nå har vi spist deilig hjemmelaget pizza,jeg er mett og strax på vei under dynen. I morgen er det avgårde tidlig for en liten roadtrip. Ha en fortsatt fin kveld og en god natt alle sammen!

Legg igjen en kommentar

