Ut på tur x 2 !!

En ting er vertfall bombe sikkert,og det er at i dag har jeg ikke ligget på latsiden. Etter en tur på Skaret (som jeg skrev om tidligere i dag) dro vi hjem å spiste middag og slappet av. Min svigerbror kom hjem fra jobb, og vi fannt ut i fellesskap at vi tok oss en tur til Svolvær for og gå på Linken. To turen på en dag når man ikke har vert i denne typen bevegelse på evig,why not? I morgen er jeg sikkert sengeliggende.

Kan faktisk ikke huske sist jeg var der oppe, mange år siden er det vertfall. Så jeg gikk hjemom hos mamma og pappa å hentet Chila (hunden min) og vi la på vei oppover bakken som alltid tar pusten fra meg.

Svolvær @Instagram –  maylise89

Hespesende kom jeg meg på toppen og vel så den denne gangen også, og mange minner fra barndommen kom snikende. Og jeg har virkelig fått tilbake følelsen av hvor deilig det egentlig er å bevege på kroppen etter dagens økter. Som jeg nevnte tidligere i dag,så håper jeg bare jeg klarer og holde på også når jeg reiser herfra.

En sliten Chila som ikke en gang gidder å titte opp på meg.

Knott var det nok av der oppe, så vi ble ikke så veldig lenge der oppe før turen gikk nedover igjen, men vi fikk gått helt utpå «tuppen» og sett utover byen, det er noe jeg alltid måtte ha gjort når jeg har gått opp der.

En stk. sliten meg i en alt for stor oversize genser….

Håper på finvær i morgen også, så man kan finne på noe. Nå skal denne støle kroppen krype under dyna, ny dag i morgen.

God natt!

 

Legg igjen en kommentar

