Vi tenker tilbake…


I dag er det 1 år siden den grusomme hendelsen som rammet alle de uskyldige menneskene i Oslo og på Utøya. Selv satt jeg i Tyrkia og skjønte at noe hadde skjedd da jeg la merke til at alle nyhets kanalene sendte fra Oslo. Ikke før jeg fikk trykket meg gjennom utallige nettaviser skjønte jeg hvor alvorlig det hele var.

Personlig var jeg så lang unna både før og etter hendelsen, å dette gjør at jeg har blandete tanker om det hele. Det kan jeg heller komme tilbake til.

Når en mann kan vise så mye hat tenk hvor mye kjærlighet vi kan vise sammenHelle Gannestad

I dag går alle mine tanker til de som ble rammet 22.Juli 2011 ♥

One thought on “Vi tenker tilbake…

Legg igjen en kommentar

