Hverdagen kommer snikende…

I dag kjente jeg virkelig på at hverdagen kom snikende. Våknet før klokka passerte 10 da min kjære mann ringte for og si god morgen,det er alltid like koselig. Vertfall når det ikke skjer hver dag.

På formiddagen fikk jeg en koselig leveranse på døren. Nemlig to slike stoler. De er gamle,men hele og pene. Med litt pussing og maling blir de kjempe flotte. Kjøpte de for en billig penge på en kjøp og salg gruppe på facebook faktisk!

Litt dårlig bilde i mørket, men de er elskbare. Nå ser jeg fram til og få på plass andre nødvendige møbler her inne,så jeg får på plass alle tingene mine og ikke minst en seng å sove i.

Har fått unnagjort en mini helgevask,så langt det lot seg gjøre,og det kom seg betraktelig. Nå kan jeg kose meg her hjemme i helga.

Klærne er vasket og skal få henge ute å lufttørke over natta. Nå har jeg kost meg med mannen min i noen timer på skjermen her og kjenner det er på tide å krype under dyna, har trossalt avsluttet en effektiv dag med 6 timer på jobb.

Natta!

 

 

5 thoughts on “Hverdagen kommer snikende…

Legg igjen en kommentar

