Helg!

Plutselig fikk jeg en vakt på jobb og den er unnagjort, så nå tar jeg velfortjent helg. Jeg er jo ikke helt tipp topp etter en måned på sykehus i Tyrkia med operasjon og hele pakka, så greit å ha en passe rolig jobb. Men kjenner jo at jeg egentlig burde ventet litt, men må man så må man!

Har kost meg med fajitas i kveld og siden det er Fredag har jeg fyllt opp godis skålen med Indian popcorn cheddar. Nam!

I skrivende stund sitter jeg og vurderer og søke Bayram hit før planlagt. Det er litt risky  siden jeg ikke vet om vi klarer og returnere til Tyrkia til bryllupet. Men jeg er bare så sykt lei av å vente, eller tanken på å må være alene helt til midten av November egentlig. *rivermegihåret* Klarer ikke bestemme meg. Må lufte det hele for mannen når vi skyper i kveld.

I mellom hodebry,savn og regnbyger skal jeg nyte det lille jeg får av helgen. Søndag er det nattevakt på timeplanen!

 

2 thoughts on “Helg!

Legg igjen en kommentar

