Turen til Adana

18.August reiste jeg som dere vet til Tyrkia. Hadde en helt fantastisk gjenforening med mannen min i Antalya,etter 53 dager fra hverandre (lengste vi har vert fra hverandre noensinne!). Etter gjensynsglede,kyss,klem,kos og en bukett blomster kom vi oss på bussen og satte snuten mot Adana.

Etter 11 timer på bussen var vi endelig framme. Vi tok taxi hjem til familien,som sto klar ved inngangen for og ta i mot oss. frokosten var klar siden Ramadan nå endelig var over. Jeg for min del fullførte ikke 100% i år, men jeg sier meg fornøyd med 3/4 deler.

Det var full rulle disse tre Bayram dagene med familie besøk og masse barn på døra- høye på sukker. Resten av uken vi var der gikk som vanlig egentlig, så ikke mye å skrive om. Vi koste oss sammen med familien og har fått planlagt litt til bryllupsfesten i November.

 

Etter 8 dager i Adana dro vi til Alanya. Bayram måtte tilbake på jobb, mens jeg hadde venner å besøke i tillegg til at mamma og pappa var der. Får skrive litt om uken i Alanya i et eget innlegg.

4 thoughts on “Turen til Adana

  1. Må bare le av en liten ting, har lagt merke til det mange ganger med de tyrkiske guttene i etterkant også, du har til og med fotobevis 🙂 Når de drikker så har de lillefingeren opp!!!..lurer virkelig på hvorfor. Første gangen jeg så min askim gjorde det tenkte jeg om han var litt femi, men det er jo tydeligvis en tyrker greie 🙂

Legg igjen en kommentar

