Klapp på skulderen!

En velfortjent klapp på skulderen til meg selv i dag. Etter å ha lagt bak meg en 13 timer lang natt på jobb og 7,5 time i drømmeland, kom jeg meg opp og i klærne på en blunk.

Dagen har gått til og hjelpe et vennepar,handling og taco middag for en. Jeg har vert flink i dag å nesten bare handlet sunne ting. Tommelen opp! Trur nok min største fiende er herr coca-cola.

Da kvelden kom var det bare å hoppe i treningstøyet og komme seg ut på tur. Den dørstokk mila var som vanlig veldig lang, men jeg kom meg avgårde og nå er jeg i gang. Endelig!

På tide å rive prislappen av joggeskoene som har stått og støvet ned siden før sommeren. Satser på at de blir godt brukt nå framover.

 

7 thoughts on “Klapp på skulderen!

  1. Så braaaa May-Lise!!! Du er i gang ser jeg!! 🙂 Kan jo bytte ut cola med cola zero/light eller Pepsi MAx? Vet det ikke er det samme når du liker cola, men kan venne seg til et alternativ 😉

    • Joda jeg vet det går an å venne seg av colaen, gjort det før å gikk over på pepsi max, men sånn helt egentlig skulle man holdt seg til vann, men får heller roe litt ned på brusdrikkingen, så tror jeg at jeg er på god vei.
      Ja dørstokkmila var lang, men jeg kom meg opp og ut, en bra start 🙂

    • Står vel ingen plass at jeg ikke får LOV å bruke tights? Synes ikke tight er anstendig når man skal besøke familien hans, den er tettsittende og i solskinn ser man ofte huden gjennom en tights.
      Mannen min er ikke kontrollerende i det hele tatt 🙂

Legg igjen en kommentar

