På farten igjen!

Siden det ikke var så mye jobb disse kommende dagene, bestemmte jeg meg sent i går kveld for et lite Norges besøk. Jeg elsker jo å være spontan!

Turen går til ville Vestlandet til min aller beste venninne Mona. Det fine med det hele er at hun tror i skrivende stund at jeg sitter hjemme, mens jeg egentlig sitter på bussen som tar meg siste stykke fra Haugesund til Stord.

20120914-223917.jpg
Tipper hun blir bra sjokka når jeg banker på døra.

Ha en fin helg alle kjente og ukjente, nå skal jeg kose meg med min bestevenninne som jeg ikke har sett på 6 måneder!

6 thoughts on “På farten igjen!

Legg igjen en kommentar

