Flowers ♥

Før helgen fikk jeg en kjempe koselig melding på innboksen min på Facebook fra søteste Hanne. Hun hadde laget brudebukett til meg så jeg skal ha med meg til Tyrkia i November.

Nå tenker dere sikkert «blomster nå,så lenge før…?!» Men har tatt et litt annerledes blomster valg enn det som var planen i utgangspunktet. Har bestemt meg for og bruke plast, kun fordi Hanne er så utrolig flink i jobben sin,bare se hvor ekte det ser ut og hvor flott den er.

Roser, orkideer i forskjellige farger, hortensia, grønt, og søte hjerte detaljer. Det beste av alt er at denne kan jeg jo ha som minne resten av livet. Gleder meg til å se hvordan den står i stil med kjolen min og resten på dagen.

Knapphulls blomst til Bayram. Enda usikkert om denne blir tatt i bruk,siden han ikke har bestemt seg for om det blir dress eller den tradisjonelle shalvaren.Tenk at i dag er det akkurat 2 måneder til bryllupsfesten vår. Jeg gleder meg så utrolig masse. Og ikke minst så ser jeg fram til at våre foreldre endelig skal få treffes, og at min bestevenninnen  kommer for å være sammen med oss på denne store dagen.

Tusen takk Hanne for en nydelig bukett ♥

 

 

4 thoughts on “Flowers ♥

Legg igjen en kommentar

