Home sweet home!

Da har jeg tent stearinlys på alle mine 20 kvm, fått på meg ullgenseren,hoppet under dyna og slått på ovnen. KALDT!

Og dere, gjett hva som venta meg da jeg kom hjem? Joda alle klærne mine var nyvasket,kjøleskapet mitt var fyllt opp med masse godt og internett påfylling for en hel måned lå på bordet. Jeg ble ærlig talt nesten helt på gråten. Verdens beste Eivor ♥

Og som jeg nevnte tidligere-når jeg er hjemme igjen, er det tilbake der jeg slapp før jeg dro! Har vert ei slapp uke på Stord både når det kommer til bevegelse og mat. Så da ble det grove skiver og omelett med løvtynn kalkunskinke og snacks tomater. Skulle vel egentlig gått meg en kveldstur og, men beina mine er ødelagt etter mye gåing i høye hæler i dag. Hvorfor lærer man aldri? Er ikke første gangen jeg reiser i høye hæler,selv om jeg vet utfallet av det hele.

Håper alle har hatt en strålende helg, det har jeg. Nå er det en ny uke og masse nye muligheter som står for tur. Skal muntre opp meg selv i kveld, så håper jeg på en god start på uken i morgen!

 

 

2 thoughts on “Home sweet home!

Legg igjen en kommentar

