God start på helga

Dagen i dag ble ikke helt som planlagt. Siden jeg ble oppringt fra jobb på formiddagen, droppa jeg trenings daten med Eivor, for jeg trengte sårt noen ekstra timer søvn siden jeg takka ja til en nattevakt.

Da jeg først kom meg på beina rundt klokken 15, kom det tikkende inn en melding på telefonen fra et ukjent nummer. Det viste seg at jeg er en av syv utvalgte som skal sammen med Kristin Gjelsvik og se før premieren av «DE ANDRE» på mandag. Dette gleder jeg meg til. Nå er eneste tanken i hodet mitt, hva har man på seg på en før premiere?!?

//Arkivbilde

Det beste med hele dagen er jo selvfølgelig at bookingen av Tyrkia billetten er i boks. Jeg reiser ned 10.November og blir i 16 dager,før jeg tar mannen med meg og vi reiser hjem sammen   

Nå har jeg gjort unna halvannen time på jobben, bare 11,5 timer igjen. Bah! Men penger er penger, ingenting er gratis her i verden.

 

Legg igjen en kommentar

