Hjemreise i box !

Da jeg skypet med mannen i kveld, måtte jeg så klart dele den gode nyheten om at billetten min til Adana var i boks. Så nå er det vertfall sikkert at bruden rekker festen og jeg har en mann som gleder seg noe voldsomt til og se prinsessa si igjen!

Siden turkish airlines er litt ustabile på pris og avganger, ville han bestille sin og så vi er sikret og komme på samme flyet hjem. Så med litt hjelp fra meg som er hakket mer teknisk anlagt enn han, fikk vi gjort unna bookingen og vi er nå sikret samme flyet hjem.

Så nå krysser vi fingrene for at visum papirene kommer trygt fram med posten og at det ikke blir noe problem med visumet han skal søke i Istanbul.

26.November reiser vi hjem sammen 

 

2 thoughts on “Hjemreise i box !

  1. Tjoho 😀 Det er jammen meg ikke lenge til. Tiden har gaatt fort 😀 Spent paa hvordan jeg kommer til aa takle 2 mnd uten F.. Det kommer til aa bli en liten prövelse selv om jeg gleder meg til ferie 🙂

Legg igjen en kommentar

