Saturday

Må nesten begynne med og si at FA** så kaldt det begynner og bli ute. Jeg sitter planta under dyna, og skulle vel egentlig ønske at jeg kunne sittet her hele kvelden. Men må nok ut og gå meg en tur siden dagen i går gikk til å sove og jobbe.

Har kost meg noen timer med en venninne i dag, og har fått handlet inn enda noen julegaver. Nærmer seg faktisk slutten nå, men såklart er det de «vanskelige» igjen. Har også fått gjort klar noen åpne søknader jeg skulle levert litt rundt om kring, jeg trenger mere jobb altså. Men skal avvente litt og se hva som skjer med planen for november ang. flytting og sånn.

Viktig med litt useriøse boblefjes bilder, når man føler seg som en vandrende zombie! Over til noe annet, nå skal jeg kose meg med en toblerone sjokolade helt alene, det er jo helg. Ha en strålende lørdags kveld alle dere søte der ute.

 

Forresten, sleng inn noen kreative spørsmål på runden jeg har pågående HER!

Legg igjen en kommentar

