Nedtur!

Jeg som hadde gledet meg stort til og reise inn til Oslo i morgen. Ta del i før premieren på «De andre» og kose meg med mat og drikke sammen med flotte bloggere. Ikke minst få treffe Kristin Gjelsvik, personen bak en blogg jeg leser daglig.

Men neida, økonomien står i veien atter en gang. Jeg har andre ting jeg måtte prioritere, som bla. flybilletten til Tyrkia og ting som skal være klart til bryllupet.

Kjempeleit, men nå er det sånn da, at man ikke kan få i pose og sekk. Filmen kommer jo på kino 26.Oktober og den kvelden har jeg allerede satt av.

//Bilde fra tiden jeg bodde i Oslo

Ellers har det vert en sløv søndag, og det har vert deilig. Sovet til jeg våknet av meg selv, spist knekkebrød med nutella (Yum!) og laget middag til og ha med på jobb.  Nå er jeg allerede noen timer inni vakta på jobb, og ser allerede fram til og tusle hjem klokken 07 i morgen tidlig.

Håper alle har hatt en strålende helg!

Legg igjen en kommentar

