Hell i uhell?

I dag fikk jeg beskjed av venninnen min at hun dessverre ikke kunne bli med til Tyrkia og feire bryllupet mitt. Det er kjempe synd, men sånn er det bare.

Men hell i uhell. Det betyr at jeg IKKE trenger sitte her i Sverige og glo i veggen i over 3 uker. Jeg kan igrunn reise i morgen allerede, men nå har vi jo litt baller i luften i Tyrkia. Mannen mottok i dag visum papirene jeg sendte i forrige uke, og er klar for og reise til Istanbul til helgen for og søke visum. Nå skal jeg godsnakke litt med han i kveld, og håper at han kanskje kan dra noen dager tidligere. Viss alt går etter planen min nå sitter jeg på flyet til Tyrkia lørdags formiddag, kanskje før? Jeg kan si så mye som at hele kroppen min er fylt med sommerfugler, og jeg håper så inderlig alt går etter planen.

Nå har jeg litt for mye energi til at klokken snart er 23 på kvelden, så skal få unna litt husarbeid, og ser fram til en skype date og avgjørelse med mannen i kveld 

 

Ikke glem spørsmåls runden dere – HER!

 

4 thoughts on “Hell i uhell?

Legg igjen en kommentar

