Skulle aldri ….

… gått ned på senteret i dag. Kom hjem med alt for mye poser og alt for lite penger igjen i lommeboken.

Men fikk endelig noen nye innskudd i høst/vinter sko garderoben min. Jeg elsker sko  Og har endelig funnet meg litt hverdags sko.

Ble noen smykker, et deilig ull sjal og litt småtteri til jeg reiser til Tyrkia. Og ikke minst enda flere julegaver, blir liksom aldri ferdig.

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra naboen som har stripet håret mitt, nå krysser vi begge fingrene for et bra resultat. Bayram sitter enda stuck i Alanya og jeg er ubesluttsom om når jeg skal hoppe på flyet til Tyrkia. Magen rumler, leiligheten skulle gjerne vasket og ryddet seg selv, og jeg kjenner jeg trenger en skikkelig opptur nå!

 

Legg igjen en kommentar

