Rainy day on the Facebook

I dag har det regnet non stop, og som jeg skrev tidligere er det noe av det villeste jeg har vert med på i min levetid. Det har tordnet hele ettermiddagen så bakken har rista -bokstavelig talt.

Siden jeg ikke føler videoene jeg klarte og snappe opp viste hvordan det faktisk var, så legger jeg dem ut på bloggen sin Facebook side.

En yppelig mulighet for og fortelle dere at ja, bloggen har faktisk sin egen side på Facebook. Har vel såvidt nevnt det her inne tidligere. Nå håper jeg dere alle klikker dere innpå linken jeg legger ut under her og liker siden min!

Her legger jeg gjerne ut ting som ikke publiseres her på bloggen med jevne mellomrom!

Trykk HER for og komme innpå facebook siden min og ikke glem og LIK 😀

2 thoughts on “Rainy day on the Facebook

Legg igjen en kommentar

