Bursdags jente!

Herreguuud, jeg fyller hele 23 år i dag! 

Tiden flyr virkelig avsted. Nesten så jeg kan begynne å tenke at jeg blir gammel. Jeg er jo enda i Tyrkia, og her er det ikke noe oppmerksomhet rundt bursdag. Men mannen min kjenner meg såpass godt at jeg tror nok det blir både kake og kos senere i kveld.

Bilde

 

Jeg er nok litt for bortskjemt til at denne dagen bare kan være en helt vanlig dag. Fikk vertfall sove lenge i dag, og frokosten har funnet veien ned i magen min. Nå skal jeg hoppe i dusjen, sminke meg også håper jeg vi tar oss en tur ut. Kjekt å kunne lure seg litt vekk fra familien og hverdags liv og bare være oss 

Oppdaterer dere på dagen min senere!

10 thoughts on “Bursdags jente!

Legg igjen en kommentar

