Full dag!

Går dagen var fylt helt opp, nesten litt mye spør du meg. Våknet ved halv 11 tiden, og gjorde meg klar til en ny dag. Camilla kom og hentet meg, siden vi hadde planlagt en tur til Arvika sammen for og få unna noen ærend. Mannen min fikk selskap av hennes mann, noe som var kjekt for de begge. De kjenner hverandre litt fra før siden de begge er fra Adana. Føles veldig godt at han har noen bekjente her, som han kan snakke med og være sammen med. Det letter mye på hjertet mitt skal jeg si dere!

Da vi kom hjem skulle jeg bare en kjapp tur innom Rustad, men kom hjem med gulvteppe, gardiner, verdens søteste lysestaker og noe småtteri. Jeg elsker det, og det gjorde lommeboka og, siden jeg er flink til og handle for en billig penge når jeg går inn for det. Dere skal få se vår lille hule etterhvert.

Camilla og Taner ble værende, så mannen mekka sammen en enkel middag med spagetthi ala Bayram. Han er så flink på kjøkkenet den mannen! Etter maten kom naboene våre også på besøk, og vi koste oss med te og nøtter. Hele dagen fløy avsted, og klokken nærmet seg 18 og jeg måtte tusle på jobb. Det fristet ikke å forlate mannen hjemme i det hele tatt, men jo mer jeg jobber, jo bedre økonomi får vi og kan finne på mye kjekt framover, og ikke minst det er oppholdskortet hans det handler om. Motivasjon nok!

Nå skal jeg krype under dyna etter 13 lange timer på jobb. I senga mi ligger verdens fineste skapning  ♥

2 thoughts on “Full dag!

  1. Koselig å haet vennepar som man kan være sammen med, og jeg tror gutta setter pris på å kjenne noen fra samme plass, som man kan snakke språket sammen med 🙂

    • Ja det er kjempe fint og ha noen å være sammen med, vi har 3 vennepar her nå, snart 4 og det gjør hverdagen så mye bedre 😉 Å ikke minst jeg kan gå på jobb uten bekymringer hengende over meg…

Legg igjen en kommentar

