Sosialt Liv ♥

For en fantastisk dag vi har hatt. Allerede klokken 11 i dag banket det på døra, og vi fikk besøk av et vennepar. Gutta hadde planlagt og ha felles fredags bønn, sammen med naboen vår som også er muslim.

Mens gutta hadde sitt fellesskap i nabo leiligheten, kom Desiree over til oss og vi satt her og koste oss i noen timer. Jeg kjenner jeg blir så glad av og ha så flotte mennesker rundt meg, som også er i samme situasjonen som oss. Og ikke minst det at gutta fant hverandre med en gang, er så godt og tenke på.

Nå kan jeg gå på jobb med lettet hjerte, uten og tenke på at mannen min sitter hjemme alene og stirrer i veggen, uten og ha noe og foreta seg. Han har venner, han har noen og snakke med, noen og sosialisere seg med. Og om bare en liten uke insAllah kommer også mannen til vakre Hanne hit, som også er en bekjent av Bayram. Det kunne ikke blitt mer perfekt!

IMG_5662Jeg hadde ikke en gang tenkt denne tanken da jeg pakket kofferten og reiste over grensen. Jeg så for meg et ensomt liv, bare oss to her i lille Charlottenberg, men jeg tok kraftig feil. Jeg har det bedre enn på lenge

Legg igjen en kommentar

