Lørdags kos

tartet lørdagen min med 8 timer på jobb. Og det er så deilig og starte arbeidsdagen klokken ti i stede for og måtte stå opp før fuglene om morgenen. Det negative er jo at man er ikke hjemme før kvelden, og man har 0 kjangs for en dobbel vakt eller og kombinere det med en ekstra jobb. Har vaska et helt hus i dag, så da ble det home made turban, mens jeg svingte meg med vaskekosten.IMG_5680

Da jeg var ferdig dro jeg rett hjem, og ble møtt av mannen på trappa. Han hadde allerede hatt besøk av et venne par i noen timer, så de var inne hos naboen sammen og laget mat. Så da var det bare å såvidt stikke nesen innom hjemme og rette på sveisen før jeg var klar for litt lørdags kos med gode venner.

IMG_5699

Fikk servert nydelig middag og vi avsluttet kvelden med et slag Risk. Kjempe koselig! Gutta har jo munn diare, mildt sagt, å etter en lang dag på jobb måtte jeg slenge inn håndkleet og gå inn til meg selv. Tror de andre jentene og ble små slitne i hodet etterhvert, for etter en kjapp melding på facebook kom de også inn til meg.

IMG_5694Nå har vi akkurat slengt oss nedpå sengen, og jeg kjenner jeg er på tur inn i drømme land hvert øyeblikk. I morgen tidlig er det på jobb igjen, men heldigvis bare en kortvakt. Så skal jeg kose meg sammen med mannen resten av dagen, også får vi tenne vårt første advents lys sammen for første gang ♥

Legg igjen en kommentar

