Advent

I dag hadde jeg kortvakt på jobben, og det var kjempe deilig og komme hjem å tenke at man hadde hele dagen foran seg.

Mannen var godt i gang med matlagingen da jeg kom inn døra og jeg kan ikke si annet enn at jeg er utrolig heldig.

20121202-203414.jpg

20121202-202511.jpg I år startet jeg adventen litt tidlig, siden jeg hengte opp advents stjernen allerede på onsdag, men hva gjør vel det? I dag tente vi også det første lyset. Ble veldig enkle advents lys i år, men synes det var greit i grunn.
Vi feirer jo ikke julen for noen andre grunner enn koselige tradisjoner. Ellers finns det ingen julepynt her hos oss siden vi bare har en liten hybel og ingen av oss ønsker og overfylte den med julefarger og tøy nisser.

Håper dere har hatt en fin helg og en koselig første søndag i advent!

Legg igjen en kommentar

