Hverdagen er her!

Det er ikke vanskelig og kjenne at vi er tilbake i hverdagen. Dagene flyr avsted og vi må bare nyte hver eneste time vi har sammen.

Jeg har jobbet en del siden jeg kom hjem, siden jeg nå har begynt i turnus og endelig fått kontrakt på den faste stillingen jeg fikk forespørsel om å tre inn i før jeg reiste til Tyrkia. Og jeg har en god del jobb helt fram til 3 juledag. Da kan jeg endelig nyte 4 dager fri etter hverandre og bare kose meg med mannen. Men det blir jo penger i kassa og et godkjent oppholdskort, ingenting er bedre enn det!

20121205-225139.jpg
Det har heller ikke skjedd stort her inne på bloggen bortsett fra at jeg titter innom innimellom. Men jeg kommer sterkere tilbake! Akkurat nå konsentrerer jeg meg om jobb og nyter all fritiden sammen med mannen min.

Det er jo en drøm og slippe å bruke kveldene på skype og i dag var jeg 8 timer på jobben UTEN mobiltelefon. Det har ikke skjedd på flere år. Det er det beste tegnet jeg kunne få på ro i kroppen faktisk. Pc’n er ikke lenger min aller beste venn, og jeg elsker det!

6 thoughts on “Hverdagen er her!

  1. Utrolig flott blogg du har, flott jente og flott mann! 🙂 håper dere nyter tiden sammen, er så glad på deres vegne at alt har gått så bra for dere! 🙂
    Gleder meg til å følge dere videre! 😉
    klem

Legg igjen en kommentar

