Dr. Zakir Naik

I dag viste mannen min meg noen film snutter på youtube. Jeg tenkte først at å nei, nå er det noe historie igjen, siden han er over middels interessert. Men skjønte fort at dette var en klok mann som hadde forelesning for ikke bare noen, men svært mange mennesker.

MASALLAH!

Her forteller han om noen av den hellige Koranens mirakler. Dere kan se selv!

Dette var noe jeg også leste mye om i perioden før jeg konverterte til Islam, og som har gjort meg enda mere sikker i mitt valg.

Det finnes masse klipp på youtube hvor han svarer på spørsmål. Jeg skal definitivt se gjennom massevis av klipp med denne mannen.

2 thoughts on “Dr. Zakir Naik

Legg igjen en kommentar

