Brr! Vi bor i et is hus om dagen …

I dag har det vært en utrolig flott dag, som jeg har sett fra vinduet. Som jeg skrev i formiddag, skulle vi komme oss i klærne og ut. Men vi måtte få i orden litt ting her i huset først, siden vi enda har store problemer med det elektriske anlegget og mye annet. Vi har ingen varme i ovnene på veggen siden olje tanken er tom, og det ikke kan skje noe før tidligst mandag. Dette resulterer og i at det ikke fins en dråpe varmtvann i kranene. Kjedelig? Fytti… Is hus kaller man dette!

Så når vi omsider var klar til og gå ut, var det blitt mørkt, og det fine været jeg hadde gledet meg til og nyte med kjæresten var ikke lenger mulig og oppleve. Men satser på at vi får mange fine vinter dager her på grensen senere. Kaldt nok det er det vertfall, og gradestokken viser 13 blå i dag.429546_176420789167738_1286916925_n (1)Vi tok heller turen bort til et venne par av oss. Mannen til venninnen min kom i går, og det var helt fantastisk og se at de endelig er gjenforent. Søte menneskene ♥ Bayram kokkelerte og vi koste oss med god mat i godt selskap.

Nå er klokken blitt natt og jeg er på vei under dyna. Håper igjen at kroppen kan ta i mot noen ekstra timer søvn i morgen, så jeg er opplagt til en 13 timers nattevakt.

Sov godt dere!

4 thoughts on “Brr! Vi bor i et is hus om dagen …

  1. ishus & vennepar* , hehe, sorry.. men jeg bare hater å lese innlegg med orddelingsfeil. 🙂

    Synd dere ikke fikk kommet dere ut for å oppleve det fine være, men tviler ikke på at dette var den siste fine vinterdagen!;)

  2. Kan tenke meg dere fryser ja! Fysj saa kaldt det er der i norden. Jeg frös konstant de dagene vi var i Norge. Helt stiv og stöl i kroppn :S Haaper dere faar det elektriske i stand snarest ❤

    • Ikke noe varme og skryte av nei!
      Ja det gjorde du nok :/
      Krysser fingrene for at det er noen på plass i morgen tidlig, å at jeg kan stå opp etter en natt på jobb å ta en etterlengtet dusj …

Legg igjen en kommentar

