I kveld pakker jeg kofferten…

For i morgen formiddag setter jeg meg på toget til Gardermoen. Jeg skal hjem! Hjem til familie, venner og vakre Lofoten. Min storebror skal gifte seg, jeg skal bake pepperkaker sammen med tantebarna, kose med voffsen min og jeg skal spise mammas hjemmelagde middags mat. Jeg gleder meg!

Bilde fra Svolvær en vinterdag … //Arkivbilde

16237_381725740110_4302182_nHar ikke vært hjemme siden i sommer, så det blir kjempe koselig å se alle igjen. Mamma og pappa var jo i Adana for bare noen uker siden, men hunden min, tantebarna, søsken og venner har jeg ikke sett på en stund.

Jeg skulle så gjerne ønsket å være der over jul, men det går ikke i år siden jeg må jobbe. Men 6 dager får holde denne gangen, det er jo bedre enn ingenting, selv om jeg vet tiden blir og fly avsted siden de fleste dagene allerede er fylt opp med planer.

Lofoten- Henningsvær. //Arkivbilde

16237_381776570110_3717125_nDenne gangen reiser jeg alene. Vi har ikke økonomi til og reise begge to akkurat nå. Bayram synes heldigvis det er helt ok. Jeg derimot kjenner jeg er ikke helt klar for og forlate han enda, men vi klarer oss nok begge to. Min egen billett fikk jeg i bursdags presang av familien. Tusen takk dere ♥

Nå skal jeg pakke ferdig de siste julegavene, og få dem på plass i kofferten sammen med det andre. Så skal jeg klemme godt på mannen i kveld og forberede meg på seks lange netter uten han ….

 

 

4 thoughts on “I kveld pakker jeg kofferten…

  1. Hihi skjönne du ikke e klar for aa forlate han! Fikk vondt i magen av aa vaere alene uten F i 9 dager ae men turte ikke klage saa veldig siden mange e mye lengre alene 😉 Kos dae masse i grusomme kalde nord. Skal sende noen varmegrader din vei! 🙂 Og send mae postkort, hehe 🙂

Legg igjen en kommentar

