På vei hjem!

Nå sitter jeg ferdig innsjekket og klar på Gardermoen. Flyet mitt letter om en times tid.

Synes det er deilig og ha god tid når man er ute og reiser. Så har kikket litt rundt og spist en deilig salat. Nå sitter jeg ved gaten å nerder på mobilen, mens jeg ser rundt meg på alle de super stressa folkene som springer mellom!

20121211-155039.jpg
Ganske uvant og sitte her, de to siste årene har jeg jo stortsett reist til Tyrkia. Denne gangen i motsatt retning og til en helt annen temperatur.

Blir så utrolig godt å komme hjem til alle sammen. Selv om jeg med hånden på hjertet kan si at det var tungt å reise fra mannen. Drar innom med tingene mine hos mamma og pappa i kveld før jeg drar vidre til storesøsteren min. I morgen blir det vielse og middag, så må sikre meg litt hjelp med både hår og bunad.

20121211-160416.jpg

Hadde vert helt perfekt om Bayram hadde blitt med, men vi får ta det til våren/sommeren. Da får han se hvor vakkert Lofoten virkelig er. Han har kun vert der på vinterstid og midt i mørketiden. Dere kan jo tenke dere…

Håper dere har en like fin tirsdag som meg 😉

2 thoughts on “På vei hjem!

Legg igjen en kommentar

