Fest kjole!

I dag har jeg vært på den store kjole jakten. I morgen står det bryllupsfest for tur, så greit med et fresht plagg i garderoben. Ikke så ofte det skjer lenger, men Å så kjekkt det er og ha mamma med seg på shopping!

20121213-143817.jpg En liten sniktitt må til 🙂

Jeg fikk og en splitter ny vintejakke, og det var noe jeg virkelig trengte. Jakken fra i fjor har visst krympet litt i skapet…kremt…! Fargen ikke minst var perfekt. Skal vise dere etterhvert. Nå slipper jeg vertfall å fryse mer!

Nå skal jeg spise middag, hjemmelagde fiskekaker i brunsaus. Gleder meg enormt til mitt første skikkelige måltid etter jeg satt mine bein på nord norsk jord.

Senere går turen til min storesøster for og bake pepperkaker sammen med henne og tante jentene. Jeg skal og se om jeg ikke får laget en oreo kake til festen i morgen.

For de som lurer på hvorfor jeg ikke har skrevet noe fra min storebrors bryllup- det kommer når jeg får tak på noen bilder. Ha en fin ettermiddag dere!

Legg igjen en kommentar

