Når en pepperkake baker….

Phu! Nå er jeg en sliten sjel. Dagen har vært så utrolig lang.

Etter shopping med mamma og tanten min, måtte jeg på enda en by tur sammen med søsteren min. På vei hjem til Henningsvær dro vi og handlet til både det ene og det andre.

Jeg måtte hive meg rundt og starte på oreo kaken til bryllupsfesten i morgen, siden den er best etter en dag i kjøleskapet. Vår tradisjon er også å bake pepperkaker, dette har tante jentene mine ventet lenge på.

Desverre kom vi sent i gang, så vi har enda ikke pyntet dem. Så det regner jeg med jentene ordner i morgen. Men vi koser oss alltid med bakingen.

20121213-233508.jpg

20121213-233545.jpg

20121213-233623.jpg

20121213-233644.jpg
Vi har også rukket og kost oss med taco og jeg har adoptert litt klær av min kjære søster. Love it!

Nå er jeg trøtt og sliten. Kroppen har fått minimalt med søvn siden mandag når jeg tenker meg om. Å hele helgen er stappet med planer! Men åh som jeg gleder meg til og komme hjem til mannen og bare slappe heeelt av neste uke. Nå skal jeg nyte de siste dagene med venner og familie. Egentlig så er seks dager alt for lite, spesiellt nå som det nærmer seg jul.

Håper dere alle har hatt den strålende torsdag. Helgen er rett rundt hjørnet!

4 thoughts on “Når en pepperkake baker….

Legg igjen en kommentar

