Almost a week..

6 dager har flydd av sted! Helt uvirkelig hvor fort dagene hjemme i Lofoten plutselig var over. Men jeg har storkost meg hver eneste dag, og det var kjempe deilig og se familien igjen.

Jeg har heller ikke blogget noe særlig mens jeg var der oppe, rett og slett siden jeg ikke hadde pc og at stortsett alle bildene på iphonen ble elendige. Ja, og tiden bare forsvant!

IMG_5994

Så en kort oppsummering av uken som har gått:

Tirsdag: Avreise Oslo-Evenes. Ankom Svolvær rundt 21. Dro videre til Henningsvær og storesøsteren min.

Onsdag: På med bunadenVielse i Lofot katedralen. Min kjære storebror giftet seg med sin Lisa. 4 retters bryllups middag på Thon hotell. Sen kveld og rett i seng!

Torsdag: By tur sammen med mamma. Ble både fest kjole og ny vinterjakke. Dro til storesøster og tante jentene for den tradisjonelle pepperkake bakingen.

Fredag: Bryllupsfest på Thon hotell. Hæla i taket og tenna i tapeten! I say no more…

Lørdag: Stabilt side leie til rundt 20.00. En tur ut for sosialt samvær med familien.

Søndag: Sove frampå. Pizza på Felini sammen med familien. Hjem og sortere julegavene til alle sammen, og pakke kofferten!

Mandag: Sto opp 05! Kom meg avgårde til Evenes. Take off 1105, hjemme i Charlottenberg tidlig ettermiddag!

Det er mye jeg ikke har rukket og gjort mens jeg var hjemme. Og jeg skulle så gjerne hatt noen dager til, helst til over jul. Men hverdagen kalte, også kan jeg jo ikke la mannen sitte alene her i Sverige så lenge heller, det har jeg nemlig ikke hjerte til!

Hadde det ikke vært for at julen er like rundt hjørnet hadde jeg nok allerede bestilt meg en tur oppover på nyåret. Men tror jeg vil vente til sommeren, siden Bayram kun har vært der på svarte vinteren. Sommer i Lofoten er jo rett og slett vakkert ♥

Legg igjen en kommentar

