En måned har gått…

I dag er det en hel måned siden vi hadde bryllupsfest i Adana. Hverdagen har blitt en annen, og nå som jeg ikke er alene lenger, er det enkelte dager som bare forsvinner nesten før den har begynt. Men jeg klager ikke!

Jeg synes derimot det var en flott dag og returnere fra Lofoten på. Kom hjem til ren og ryddig leilighet, hjemmebakt brød og en mann som laget varm kvelds. Det beste av alt var i grunn smilet jeg møtte på vei ut av bussen ♥

IMG_6004Jeg elsker deg ♥

 

Legg igjen en kommentar

