Å komme hjem til noen …

Det har vært så ubeskrivelig godt og komme hjem. Og ikke minst veldig annerledes og komme hjem. Denne gangen var her jo faktisk noen som ventet på meg, noen som har savnet meg og noen som var veldig glad for og ha meg hjemme igjen.

Gjensynsglede er noe av det fineste som finnes, og jeg følte det samme i går som jeg alltid gjorde da vi hadde vært fra hverandre i perioder i hvert vårt land. Noe lengre enn 6 dager vel og merke, men uansett. Denne gangen uten lange telefon samtaler og timesvis på skype.

IMG_5558//Arkiv bilde

Jeg merket spesielt på mannen at han hadde savnet meg disse dagene. Ble jo vartet opp med både det ene og det andre og nesten klemt sund til tider. Men å så herlig! Altså nå skjemmer han meg veldig mye bort i hverdagen også, så dette kunne faktisk oppleves som litt «ekstremt» til tider. Men jeg klager ikke,  jeg elsker det!

I dag er ikke formen helt tipp topp, kun vært en snar tur på butikken også stakk jeg innom og sa hei til naboen. Egentlig skal jeg på jobb i morgen kveld, men siden jeg kjenner kroppen trenger litt hvile, mener jeg det er viktig og lytte til den. Så jeg fikk ringt og ordnet vakten min i morgen, så takk til min søte kollega for hjelpen. Nå skal jeg lade batteriene og gjøre meg klar for en jul med masse jobb.

4 thoughts on “Å komme hjem til noen …

  1. Aah koselig 🙂 Merka det sjöl naar vi hadde vaert fra hverandre i ca 9 dager. Utrolig godt aa komme hjem igjen da ❤ Og maa si som Anne sier, det e kun positivt her inne no og İ love it ❤ Maa ikke spy ut eder og galle for aa vaere en bra, ekte blogg 🙂

Legg igjen en kommentar

