Julegrøt med gode venner

I kveld har vi hatt kjempe koselig besøk av Hanne og Hazar. Siden det er lille julaften, slo jeg like gjerne til med litt julegrøt. Er faktisk et helt år siden jeg spiste det sist, så det gjorde godt i kropp og sjel.

Nå er jeg trøtt og lei. Skal ganske straks legge hodet i fanget på mannen og se litt film før jeg kryper under dyna. I morgen tidlig er det på med finstasen før jeg tusler nedover på jobb. Noen må jobbe i jula og, men det blir bare koselig håper jeg.

IMG_6045Viss jeg ikke titter innom bloggen i morgen så vil jeg ønske ale mine lesere en riktig god jul. Ta vare på hverandre, gi en klem, og ta vare på øyeblikkene ♥

 

 

Legg igjen en kommentar

