Lille julaften ♥

Jøss! Denne måneden har virkelig flydd avsted, å nå har det allerede rukket og bli lille julaften. Snøen daler ned utenfor og jeg kjenner julefølelsen kommer krypende innover meg.

Min dag startet på jobben fram til klokken 15. Og nå har jeg akkurat ramlet inn dørene hjemme etter en handle runde sammen med mannen. Magen rumler og mannen er satt i matlaging.

IMG_60322Juletreet pynta vi på fredag, siden jeg har jobb i helgen. Selv om jeg vanligvis pleier og gjøre det i dag. Jeg kjenner jeg savner og være hjemme i denne tiden. I dag var alle samlet for årets «klappakaker» en tradisjon vi har ført videre etter min bestemor.

I stede har vi invitert et venne par på grøt i kveld, og det gleder vi oss til. Ringte til Bayram som stakk en kjapp tur for og handle inn noe vi hadde glemt i stad og ba han kjøpe med seg hjem en marsipan gris, siden jeg tenkte og ha mandel i grøten. Gjett hva han kom hjem med? En 200 grams pølse med mandelmasse. Bah!

Håper alle der ute har en kjempe koselig lille julaften ♥

 

2 thoughts on “Lille julaften ♥

Legg igjen en kommentar

