Julaften ♥

Et sent jule innlegg til alle dere søtinger som stikker innom her hos meg i kveld. Dagen i dag skal jeg ikke skryte opp i skyene, men sånn blir det gjerne når ting ikke er akkurat slik som man ønsker seg, familien er langt vekke, de ikke selger pinnekjøtt i Sverige og halvparten av pakkene ikke har rukket fram med posten.

IMG_6066Men både jeg og mannen har prøvd og gjort dagen fin allikevel. Eller kvelden må jeg vel si, siden jeg har jobbet helt fram til 19.15 i kveld. Men det gjorde godt i hjertet og glede noen som virkelig trengte min hjelp, når ingen andre ville stille opp. Julepakke fikk jeg også fra den fantastiske familien

IMG_6082Bayram serverte meg en litt utenom det vanlige «julemiddag» i dag, mens jeg hadde en velfortjent pause fra jobb. Da jeg kom hjem igjen koste vi oss med julemusikk, te, småkaker, julegaver og ikke minst hverandre. Veldig rart og bare være oss to, men vi har kost oss den lille stunden i kveld.

IMG_6087Nå slapper vi bare av på hver vår kant av sofaen. Jeg har allerede lagt noen små planer inni hodet mitt for neste jul. Den skal bli minst tusen ganger bedre enn denne! Viktig og være tidlig ute, tiden flyr jo avsted. Egentlig skulle man jo gått amok på både romjuls- og januar salg, men har nok litt andre prioriteter på nyåret.

IMG_6046I morgen er det på jobb igjen, men heldigvis en kort vakt midt på dagen, så jeg kan kose meg i kveld sammen med mannen uten og tenke på at det blir sene kvelden før jeg kommer meg under dyna. Tenker vi avslutter denne julekvelden med et skikkelig skumbad sammen ♥

Håper dere har hatt en fantastisk julekveld alle sammen!

5 thoughts on “Julaften ♥

Legg igjen en kommentar

