1.Juledag

Jeg husker da jeg var yngre. Da fikk jeg ikke bevege meg utenfor døra på denne dagen med mindre vi skulle noe familiære greier. I voksen alder derimot, har det vært helt andre ting på planen denne dagen. Som romjulsfest, jobb eller andre ting.

Jeg startet dagen min med sen frokost, akkurat som jeg og mannen liker det. Deretter var det bare og hoppe i klærne og komme seg avgårde på jobb. Heldigvis bare en kort vakt på 4 timer midt på dagen i dag. Så jeg er allerede hjemme og har fått i meg litt mat. Ikke noe tradisjonell julemiddag i dag heller. Ble enkelt og greit rester fra i går, men jeg gidder ikke klage. Har jo så mange planer for neste år.

IMG_6100Håper dere alle hadde en fantastisk julekveld i går. Vi koste oss i hverandres selskap, selv om jeg innrømmer at det var litt stusslig og være bare oss. Misforstå meg rett!! Fikk en kjempe fin julegave av mannen min da. En flott skjorte med detaljer i kragen og en krølltang. Veldig fornøyd! Fra meg fikk han barbermaskin,parfyme-deo og dusj såpe i et sett og skinnhansker. Han var strålende fornøyd. Ellers fikk vi mye fint fra familien, så takk til dere alle sammen ♥

IMG_6096Nå sitter jeg og funderer hva vi skal bruke resten av kvelden til. Vi har ikke tv, og skal vi se tv eller film på nett suger det opp all kreditten på interneten. En ting er sikkert, at over nyttår skal vi fikse oss bredbånd!

Håper dere har en fin 1.juledag hvor enn dere er i verden… Juleklem fra meg!

 

4 thoughts on “1.Juledag

  1. Tror vi har ca samme minimale julefeeling om dagen.. Men min förstedag (og forsaavidt andre) har vaert helt fantastiske med tanke paa varmen som har vaert og strandkosen 🙂 Miss you toots! ❤

Legg igjen en kommentar

