2.Juledag

Håper dere alle har en fantastisk romjul. Jeg har i grunn mistet det meste av jule stemningen. Kun juletreet og kongerøkelsen som gir meg et lite snev innimellom når jeg kommer inn i stuen.

I dag sov jeg lenge, og det var så godt. Så godt at jeg faktisk ble sur på mannen da han vekker meg klokken 14. Men nå er jeg vertfall uthvilt og klar for en nattevakt, før jeg tar en mini juleferie fram til nyttårsaften.

Ikke gjort stort fram til nå, spist frokost, dusjet og sittet bom fast i sofaen. Mannen har fartet rundt, støvsuget og vi har byttet soverom.IMG_6038

Ja for jeg tror faktisk jeg har glemt og fortalt dere at vi har flyttet? Et par dager før jul pakket vi sammen alt vi hadde på hybelen og flyttet fra vårt lille kjærlighets rede på 20 kvm. Vi flyttet ikke lengre enn opp i 2 etg. Nå har vi en stor leilighet med to soverom, to ganger, bad, kjøkken,stue walk in closet (old style). Leiligheten strekker seg over en hel etasje. Fantastisk med litt plass etter og ha bodd på hybel siden i sommer. Eneste er jo at det er litt tomt siden vi ikke hadde så mye møbler og slikt, men det kommer seg nok etterhvert. Det første på innkjøpslisten er seng, sjeselongsofa og tv!

Nå må jeg få på meg maska og stikke på jobb. om 14 timer har jeg friiiii !!

6 thoughts on “2.Juledag

Legg igjen en kommentar

