Friendship ♥

Jeg har endelig fått bestevenninnen min tilbake. Det tror jeg må være den beste julegaven jeg noensinne har fått, på lik linje med og få mannen min hjem så klart.

Det er noe med det, uten at jeg egentlig klarer og sette ord på det. Vi har vel alle opp og nedturer med vennene våre. Men når det skjer med den aller beste er det alltid sårt. Denne gangen har jeg vært knallhard både mot henne og mot meg selv. Men jeg tenker sånn at ekte venner, de finner alltid tilbake til hverandre ♥

31347_10150199264195111_1594839_nTomrommet mitt er ikke tomt lenger, og hjertet mitt er i kveld fylt opp med masse kjærlighet!

Du og jeg ♥

 

One thought on “Friendship ♥

Legg igjen en kommentar

