Saturday!

Lørdag, men å for en slapp dag! Jeg sov en time lenger en mannen, og det var deilig og ha hele dynen og ikke minst sengen for meg selv. Men våknet av at han skypet med familien, så da var det bare og glemme noe mere søvn.

Vi spiste frokost, og jeg kjente allerede da at formen ikke var helt på topp. Har vært veldig opp og ned de siste ukene, men jeg har heldigvis klart og holdt meg frisk på tross av at folk «faller som fluer» i influensa om dagen. Håper jeg holder meg en stund til, har verken tid eller lyst til og bli syk!

Fortsatte dagen med et langt bad, før jeg kom meg i klærne og avgårde på butikken. I dag gikk jeg alene, og det var jo fantastisk og kunne bruke lang tid og kikke på akkurat det jeg ville. Fikk til og med handlet inn litt salgsvarer til neste år, ikke alt man får tak i på en dagligvarehandel, men litt fant jeg.

IMG_6124Da jeg kom hjem med disse julegreiene i tillegg til matvarene, møtte jeg stillhet og hevede øyenbryn. Han skjønte jo så klart ikke hvorfor jeg handlet dette , når jula snart var over. Jeg forklarte han at dette skulle pakkes ned sammen med årets julepynt, og vi ser det igjen til neste år, i tillegg til og skryte over prosentene de har på julepynt. Tror han skjønte greia!

I kveld får vi gjester og vi skal kose oss med taco, så nå tenker jeg og komme meg i gang med litt kutting… Ha en finfin lørdags kveld dere!

 

Legg igjen en kommentar

