På tampen av året…

Egentlig skulle jeg sette meg ned og skrive om året 2012 og forventningene til det nye året vi har i vente. Hvor flott det har vært og alt jeg har opplevd. I stede sitter jeg her, elendig i formen og ikke en gang orket tanken på å starte et slikt innlegg.

Jeg sto opp klokken 13, og det var bare en kjapp frokost, rette på håret og tusle ned på jobb. Allerede da kjente jeg at jeg ikke var i noe toppform. At jeg ikke var frisk skjønte jeg når jeg ikke klarte å våkne, å enda gjespet når arbeidsdagen var slutt klokken 18.

IMG_6111

Dro til Hanne & Hazar etter jobb, og der koste vi oss med middag, te og poker spilling utover kvelden. Jeg er glad vi gikk hjem når vi gjorde for nå er jeg seriøst død og skal ikke gjøre noe annet enn å bevege meg fra sofaen til senga etterhvert!

Kjenner det blir tidlig kveld i dag, skal gjennom en lang dag i morgen. Jobb fra 10-18, etterfulgt av nyttårs middag og en kveld med gode venner.

Håper dere holder dere friske og får en fantastisk avslutning på 2012 i morgen!

Vi blogges i 2013!

2 thoughts on “På tampen av året…

Legg igjen en kommentar

