2013, BRING IT!

Velkommen kjære 2013!

I år har eg bestemt meg for og ikke lage meg noen nyttårs forsetter, rett og slett fordi jeg vet at jeg ikke blir og holde dem. Hva er vitsen da?

Jeg velger heller og fokusere på det jeg synes er viktig i livet og ting jeg har lyst til og gjøre. Jeg kunne planlagt hele året fra ende til annen, men alt beror jo på hvordan økonomien vil se ut.

Men åh så mye jeg har lyst til, noe mer realistisk enn andre ting. Men jeg lever i nuet og er nysgjerrig på morgendagen. Jeg er såpass spontan, at jeg aner ikke hva eller hvor tiden vil føre meg og oss. Det eneste jeg vet med sikkerhet er at jeg gleder meg til og ta fatt på det nye året!

IMG_5610

Noen av tankene jeg sitter med for 2013 er:

  • Reise til Tyrkia, men jeg håper også å få til en annen destinasjon i løpet av året
  • Mere tid sammen med familien
  • Starte søknads prosessen tilbake til Norge
  • Starte sparing til og flytte til Tyrkia!
  • Nyte hver eneste dag sammen med mannen i mitt liv ♥

Dette er noe av det jeg ønsker og oppnå i løpet av året. Jeg håper at jeg får et like fint år som jeg hadde i 2012. Jeg får vertfall startet med blanke ark, sammen med min kjære mann som endelig er her sammen med meg. Blir rart og ikke skal reise like mye nå framover som jeg er vant til, men samtidig deilig og ha en normal hverdag og tankene en annen plass enn i Tyrkia.

 

Så 2013, BRING IT!

2 thoughts on “2013, BRING IT!

Legg igjen en kommentar

