Bloggen…

Den siste tiden har tanken om å legge bloggen på hylla streifet meg litt for ofte. Det fins jo både negative og positive sider ved og blogge, for min del mest positive. Men allikevel er det liksom ikke bra nok føler jeg.

Den siste tiden føler jeg at jeg har sitter her og ikke hatt så mye og skrive om. Da har det endt opp med at jeg har ramset opp hva jeg har gjort i løpet av en dag. Jo kanskje er det sånn noen ganger, men jeg synes jo selv at dette er dritt kjedelig, og kan tenke meg det ikke er noe særlig for dere lesere heller.

557812_463753173667015_1109073621_n

 

//Arkivbilde

Jeg er svært fornøyd med og ha mange hundre lesere innom her hos meg i løpet av en dag. Jeg husker da jeg startet og blogge, da var det nesten ikke to tosifret engang. Det gjenspeiler seg vel og merke ikke i kommentar feltet at det er så mange innom her, men jeg ser statistikken. Og jeg vet selv hvor mange blogger jeg er innom uten og kommentere i løpet av en dag.

Så, nå gjenstår det en avgjørelse. Og jeg vet rett og slett ikke. Jeg synes faktisk det er litt vanskelig. Jeg eier jo ingen form for motivasjon om dagen, og som jeg nevner så synes jeg innleggene mine blir rett og slett kjedelige.

Kanskje fins det noen synspunkter fra mine kjære lesere der ute?

 

24 thoughts on “Bloggen…

  1. Du må ikke slutte å blogge! Jeg er innom hver dag og syns det er så koselig å lese alt du skriver 🙂
    Du kan jo legge ut oppskrifter på tyrkisk mat, interiørtips, kjærlighetsinnlegg slår aldri feil.
    Skal bli flinkere å kommentere også! 😀

  2. Hei 🙂 Måtte bare legge igjen en kommentar.Er innom bloggen din hver dag,men har ikke kommentert før. Har fulgt deg gjennom din reise,og det har vært utrolig spennende å følge deg.Du skriver bra.Håper ikke du slutter å blogge helt,men ta deg kanskje en liten pause heller? 🙂 Spent på å høre hvordan det er å starte et liv sammen her 🙂
    Ha ei fin helg!

    • Hei carina og tusen takk for fine ord 🙂
      Trengte no en liten pause, men nå er jeg tilbake og håper og se navnet ditt i kommentar feltet oftere 🙂
      God helg 🙂

  3. Er innom stortsett hver dag! bare ikke så flink å kommentere …:p
    Synes det er kjempe spennende å lese om din reise for å leve sammen med mannen i ditt liv, dine refleksjoner og tanker.
    skriv gjerne om mannens møte med en ny kultur, ditt møte med hans, framtidsplaner, barn, tenkt på oppdragelse? forskjeller-likheter, ISLAM?? lenge siden siste islam-innlegg. det trenger ikke være like store og spennende innlegg hver gang, men jeg tror nok du har mye interessant du kan dele 🙂 hvis du vil selvfølgelig :))
    synes du har en kjempe spennende blogg og vil gjerne følge deg videre!

    • Så koselig at du er innom her hos meg i min lille blogg verden 🙂
      Og takk for mange flotte tips 🙂
      Stay tuned, og legg igjen et spor etter deg når du er innom, det er så koselig 🙂

  4. Nei, ikke legg bloggen på hyllen! 😀
    Er så og si innom hver dag, og synes det er spennende uansett! Kanskje jeg ikke er like flink til å kommentere til tider, men synes du har en fin blogg 🙂

  5. Ingen blogg skal på hylla her frøken strøken!;)
    Jeg følger deg så fort det kommer nye innlegg men jeg tror nesten de fleste blogger har gått i vinterdvale fortiden:)

  6. Jeg har akkurat begynt å blogge selv og opplever at jeg har altfor mye å skrive om. 🙂 Håper det ikke er noe som går over 🙂
    Jeg tror at det kan noen ganger være inspirasjon i å følge andre sine blogger og der kan man noen ganger få ideer til hva man skal blogge om(nå mener jeg ikke kopiere deres, men hvilke tema osv) På min blogg så har jeg ikke skrevet så altfor mye enda. Men det jeg har postet fram til nå er alt fra hvordan man lager kalkun i oppvaskmaskinen(ingen skrivefeil nei) til seriøse ting som menneskeverd og Islam. Det jeg kommer til å blogge om i hovedsak er: andre kulturer, mine reiser til b.la Irak. Min vei til Islam, det som engasjerer meg i samfunnet og noen ganger helt uvesentlige ting som interiør, film, musikk osv 🙂
    Jeg har ikke fulgt bloggen din så lenge men er innom her innimellom og synest det er koselig å lese i den. 🙂

    • Jeg har jo og hatt mye og skrive om, men så kom denne perioden hvor jeg følte jeg ramset opp hverdagen fra jeg våknet til jeg hppet under dyna igjen. Ikke underholdene verken for meg eller andre! Men nå er jeg tilbake og håper på mye inspirasjon og motivasjon framover 🙂
      Tusen takk Anne Merethe 🙂

  7. Jeg er også innom bloggen så å si hver dag men kommenterer ikke så mye. Liker bloggen fordi den er en helt vanlig hverdags blogg, og slik er jo livet 🙂 Pluss at jeg er i samme situasjon med å være sammen med en tyrker. IKKE slutt å blogg, olum bak git, som dem sier i Tyrkia når noen blir sint, he he..syns det er så morsomt ordtak.

    • Sant som du sier, slik er livet! Men jeg håper og finne mere inspirasjon så jeg kommer skikkelig i gang igjen 🙂
      Koselig om du gir fra deg en kommentar når du er innom, ingenting er mer motiverende enn noen som legger igjen et lite spor etter seg 😉

  8. Du må ikke slutte å blogge, du er til stor hjelp til mange der ute, og du gir leserene dine motivasjon og håp! 😉 IKKE GI OPP BLOGGEN!!

  9. Hei & Salam,

    har ikke kommentert på bloggen din før, men har vært innom den ganske ofte siden jeg fant den for et par måneder siden. Er helt enig med de andre, IKKE slutt å blogge, bloggen din er kjempefin 🙂

Legg igjen en kommentar

